Stippen zetten

Geschreven door Josette van Toor

augustus 6, 2019

Als sportdiëtist geloof ik heilig in het zetten van stippen op de horizon. Je doelen vaststellen. Grote ultieme doelen, maar ook zeker de kleine tussendoelen. Om stapsgewijs ergens naar toe te werken. En weet je wat helpt? Er niet alleen over dromen maar deze ook uitspreken!

Wanneer je weet waar écht je prioriteit ligt is het ook stuk gemakkelijker om de juiste beslissingen te maken. Cruciaal om de route te bepalen die ervoor nodig is om je ultieme doel te bereiken. En om ‘nee’ te zeggen tegen alles wat ervoor zorgt dat je van deze route afdwaalt. Het gaat dus daadwerkelijk om het bepalen van je doelen en je drijfveer. Vanzelfsprekend vind ik het, om na het bepalen van je einddoel te gaan werken met tussendoelen. Want wat is er leuker om tussendoor ook af en toe een feestje te kunnen vieren! Korte en heldere focuspunten.

Wanneer jij weet wat je einddoel is, welke stip (of stippen) je op de horizon durft te zetten, dan ben ik er om die weg samen met je in te vullen. En dat doe ik maar wat graag!

Wellicht zijn deze blogs ook interessant voor jou:

Voeding voor voetbalsters

Voeding voor voetbalsters

“Ik ging van drie naar vijf/zes keer per week trainen en was benieuwd of voeding me in dit zware schema kon helpen”

Super snelle Bean Sandwich

Wil je een super snelle en verantwoorde lunch? Zo eentje die je letterlijk inpakt en meeneemt voor 'on the go'? Kan...

Een topsport ontbijt maak je zo

Het ontbijt geeft je de gehele ochtend energie en levert belangrijke voedingsstoffen. Tenminste, wanneer je het juiste...